Geschillencommissie Advocatuur

Cuijpers Advocatuur heeft zich aangemeld voor de Geschillencommissie Advocatuur consumenten en zakelijk. Voor Cuijpers Advocatuur een logische keuze om te laten zien dat ons kantoor staat voor kwaliteit, ook bij een eventuele klacht.

 

De Geschillencommissie is er voor advocaten én hun cliënten. Er hoeft niet naar de rechter te worden gegaan. Er wordt een eenvoudig, onpartijdig en deskundig alternatief bij eventuele klachten geboden. Als een cliënt onverhoopt niet tevreden is, laat Cuijpers Advocatuur - die de klachtafhandeling goed geregeld heeft - zien achter de kwaliteit van haar dienstverlening te staan.

 

Reglementen en registratie

Wilt u meer informatie over de Geschillencommissie Advocatuur? Hieronder kunt u de Reglementen en de Registratieverklaringen downloaden. 

 

Uiteraard kunt u ook met ons kantoor contact opnemen. Wij leggen u graag uit hoe de Geschillencommissie werkt. 


Download
Reglement Geschillencommissie Advocatuur Zakelijk
ADVZ reglement vanaf 1-1-2022.pdf
Adobe Acrobat document 116.7 KB

Download
Registratieverklaring Geschillencommissie Advocatuur Zakelijk
REGISTRATIEVERKLARING Geschillencommissi
Adobe Acrobat document 72.5 KB

Download
Reglement Geschillencommissie Advocatuur (consumentengeschillen)
REGLEMENT ADV per 1 januari 2022_.pdf
Adobe Acrobat document 155.0 KB

Download
Registratieverklaring Geschillencommissie Advocatuur (Consumenten)
REGISTRATIEVERKLARING Geschillencommissi
Adobe Acrobat document 72.5 KB